30 de junio de 2014

POBO: ¡NON CALES! : FALA. . .!!




POBO: ¡NON CALES! : FALA. . .!!

Se calas, deixaran de cantar as aves;
O amañecer: ¡Espertade!
Chorarán os paxaros por todas partes,
¡Triste lamento! ferida  a alma.

Suspiran as árbores da terra
Escoitando a túa voz ¡Sen Esperanza!
Murcharanse as flores
En: ¡Angustiado lamento!

Suspiran por TI: ¡pobo famento!
Con angustiados lamentos.
Árbores xa sen ramas,
¡dor intenso!

En vez de follas verdes
¡Brotan lamentos!

Pobo: ¡Non cales! Fala !!
Deixa que teñan voz os pobres,
Os sen teito, sen traballo:
¡os meniños sen alimento!

Porque, esta é a España de hoxe:
Pobo, por favor : ¡Non cales! ¡Fala. . .!

(15 de Xuño do 2.014)




Manuel Alfonso Estévez- España










____________________________________
MANUEL ALFONSO ESTÉVEZ (Fornelos de la Ribera - Salvatierra de Miño, PONTEVEDRA  1.932) es un humilde escritor y poeta en lengua gallega y castellana.

Sobrino nieto de Rogelio Estévez Cambra, notario en Bahía Blanca en Argentina, aprendió a leer y escribir en la escuela pública de San Andrés de Lourido. Estudia en la Escuela Profesional de Comercio, contador, peritaje y profesorado mercantil  y “pintura” con el maestro pintor Colmeiro del que aprende el oficio con unos cien lienzos cuya colección es  particular.

Reportero de El Pueblo Gallego con José María Castroviejo de director colabora en “Orientación Gallega” de Buenos Aires y “Vieiros” de México, formando parte de la tertulia del poeta Celso Emilio Ferreiro con Álvaro Cunqueiro y otros.

Dedicado a su profesión en San Sebastián, colabora con La Voz de España, Unidad y El Diario Vasco, funda cooperativas a las que se dedica por entero hasta su regreso a Galicia, quedando en Ourense al servicio del cooperativismo orensano y colaborando con La Región. En Vigo, con Faro de Vigo, Diario Atlántico y Siglo XXI. Dispone del blog Condado de Salvatierra de Miño en el que escribe temas de su tierra y alguna que otra poesía. En estos momentos tiene preparados para su publicación varios libros.

Web: www.condadodesalvaterradominho.es